• Fra Prot: Kr. Hvattum med søstre. 30.04.1900. Gruppebilde, mann, kvinner. Fra kommentar Digitalt museum: Bildet viser Ole Kristian Hvattum og hans søstre Aagot, Inga og Karen Marie (til høyre under grantre-motivet).
    Photo: Lie, Hans H. / Maihaugen

Fra Prot: Kr. Hvattum med søstre. 30.04.1900. Gruppebilde, mann, kvinner. Fra kommentar Digitalt museum: Bildet viser Ole Kristian Hvattum og hans søstre Aagot, Inga og Karen Marie...

2 comments

• Bildet viser Ole Kristian Hvattum og hans søstre Aagot, Inga og Karen Marie (til høyre under grantre-motivet)
  • Det er vanskelig å få gjennomslag med kommentarer, Olav. Jeg er i samme "båt". I tillegg gjør Maihaugen svært lite med å publisere bildene til Hans H. Lie. Litt over 5 000 av en samling på ca. 25 000 stk.