• To norske soldater trener på å kjøre med skikjelker trukket av grønlandshunder på "Vesle Skaugum" under 2. verdenskrig. Den norske treningsleiren for flygere i Canada ga sine elever rekruttskole
under typiske norske forhold ved "Velse Skaugum", som også er kjent under navnet "Little Norway".
    Photo: Ukjent / Norsk Folkemuseum

To norske soldater trener på å kjøre med skikjelker trukket av grønlandshunder på "Vesle Skaugum" under 2. verdenskrig. Den norske treningsleiren for flygere i Canada ga sine eleve...

1 comment

• Dette er frå Vesle Skaugum som ligg ved Interlaken og ikkje frå Little Norway. Vesle Skaugum vart nytta til rekreasjonsleir og som treningsleir for nye rekrutter.