• Tre kvinner sittende, to søstre og ei svigerinne. Fra venstre Ingeborg Lundgård, Anne Orvang og  Helene Lund.
    Photo: Bækkeli, Hans / Hadeland Folkemuseum

Tre kvinner sittende, to søstre og ei svigerinne. Fra venstre Ingeborg Lundgård, Anne Orvang og Helene Lund.

3 comments

• Etter de opplysningene jeg har fått, er det fra venstre,, Ingerborg Lundgård, Anne Orvang og Helene Lund. Mvh Doris Berglund.
  • Helene var min oldemor. Ane Orvang var hennes svigerinne (Kristian «skredder»Orvang var Helenes eldste bror.
  • Ingeborg Lundgård er en eldre søster av Helene. Gift med Lars Korsvolla( de skiftet til Lundgård ved flytting senere. Ingeborg var født 27. januar 1869 og død 10. november 1936.