• Postkortbilde av tre barn foran et pyntet juletre med lys inne i en stue. Gutt lengst til venstre har lyst hår og matrosdress, jente i midten sitter i en stol med en dukke på fanget og sløyfe i håret, jente lengst til høyre lener seg mot dukken. Foran dem står det enda en dukke og en lekebil med liten dukke i.

Bakside: Oransje/rød postfrimerke, posthorn, 3 øre. Stemplet Dyrøhavn, 19.12.1908.
    Photo: Nordlandsmuseet

Photo: Nordlandsmuseet

Postkortbilde av tre barn foran et pyntet juletre med lys inne i en stue. Gutt lengst til venstre har lyst hår og matrosdress, jente i midten sitter i en stol med en dukke på fange...