• Postkort med bilde av mann og kvinne. Kvinnen skjenker opp et glass med vin eller champagne fra en flaske. Hun har pelsboa rundt skuldrene og lilla kjole med hvitt bryststykke. Mannen står bak og holder hånden hennes. Han har mørk dress. Rundt bildet er det tegnet istapper og misteltein.

Bakside: Ikke stempel eller frimerke. Påskrevet dato julen 1908.
    Photo: Nordlandsmuseet

Bakside: Ikke stempel eller frimerke. Påskrevet dato julen 1908.
    Photo: Nordlandsmuseet

Postkort med bilde av mann og kvinne. Kvinnen skjenker opp et glass med vin eller champagne fra en flaske. Hun har pelsboa rundt skuldrene og lilla kjole med hvitt bryststykke. Man...