• Postkort med vinterbilde. Julenek i forgrunnen omkranset av fugler. Snøhauger midt på bildet, og bar bakke bakenfor. Nakne trær i bakgrunnen. Park el.l.

Bakside: Grønt postfrimerke, posthorn, 10 øre. Rosa postfrimerke, posthorn, 5 øre. Stemplet Hessnesøy 3.01.1925.
    Photo: Nordlandsmuseet

Photo: Nordlandsmuseet

Postkort med vinterbilde. Julenek i forgrunnen omkranset av fugler. Snøhauger midt på bildet, og bar bakke bakenfor. Nakne trær i bakgrunnen. Park el.l. Bakside: Grønt postfrimer...