Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom
Straks man kommer inn i vestibylen får man øye på Per Hess gulvutsmykking. "Frø" består av små organiske former i epoxy som er felt ned i gulvbelegget. Disse fargesterke smykkene sprer seg som vinden over hele bygget, omtrent 900 i alt, og er sådd som plutselige små impulser på tilfeldige steder i glassgaten eller i bassenget på barneavdelingen. I sengerommene går formene igjen i linoleum, men her ton i ton med gulvfargen ellers. I taket over hver seng er formene malt som små skygger mot hvit bunn.
Photo:
Registrar 2
/
Kunst i offentlige rom