• Skuleklasse frå Heiabø i Ølen, 1917. 1 rekkje framme, frå venstre: Thomas Økland, Elisabeth Økland, Serine Haugland Lien, Susanna Eide, Solveig Lunde, Konstanse ("Tulla") Heggen Bakke, Ruth Olsen, Klara Svendsen, Ester Olsen, Ragnhild Helgesen og Anna Helgesen. 2. rekkje, frå venstre: Borghild Olsen, Susanna Stumo, Annemor Johnsen, Helene Helgesen, Aslaug Svendsen, Anna Eide Svendsbøe, Anna Handeland Østbø, Judit Olsen, Brita Hårde Gjerde, Gudrun Haugland Klungland, Hildur Johnsen og Margit Heggebø. 3. rekkje, frå venstre: Ingeborg Handeland, Halvard Lunde, Karsten Nerål, Ola Vaka, Simon Ekrheim, Erling Ekrheim, Amund Økland, Jørgen H. Haugland, Anders J. Lunde, Johs. Eide og lærar Lars Bakka. 4. rekke bakerst, frå venstre: Halvard Nerheim, Sverre Hovden, Arthur Eide, Tormod Eide, Toralf Haugland, Johs. Handeland jr., Godskalk Økland, Enok Økland, Bjarne Eide, Helge Hovden og Tørris J. Heggen.
    Photo: Ukjent / Haugalandmuseet
    Photo: Ukjent / Haugalandmuseet

Skuleklasse frå Heiabø i Ølen, 1917. 1 rekkje framme, frå venstre: Thomas Økland, Elisabeth Økland, Serine Haugland Lien, Susanna Eide, Solveig Lunde, Konstanse ("Tulla") Heggen Ba...