• Thorleif Andersen var godt kjend med sjølutløysaren på kameraet! Biletet er frå Stuttgongen i nærleiken av Hindsæter, starten på fotturen i Tjønnosen, der han skulle reparere ei klokke hjå professor Bosse. Han åtte Lye, og leigde Tjønnosen av Valbjør. Bilen under presenninga tilhøyrer etter alt å dømme den same Bosse. Sønene Øivind (til v) og Kjell er med. At dette biletet er frå krigsdagane, blir illustrert ved V-teiknet til Kjell. Elles kan vi skimte at motstandsmannen har ei jakkenål med det norske flagget som motiv. Kjell kan godt hugse at han vart imponert over dei store spegelglasrutene på Tjønnosen. Slikt hadde han ikkje sett før! Elles minnest han tydeleg middagen dei fekk: Fjellaure!
Vågåkalenderen 1997, utgjevar: Vågå Kameraklubb
    Photo: Gudbrandsdalsmusea

Thorleif Andersen var godt kjend med sjølutløysaren på kameraet! Biletet er frå Stuttgongen i nærleiken av Hindsæter, starten på fotturen i Tjønnosen, der han skulle reparere ei kl...