• Mennesker samlet foran et hus, 7 menn, 4 kvinner, to barn. Blandt dem er: stående bak fra venstre: Emissær Erling Pedersen, Karolius Knutsen, Finn Olsen, Iver Olsen. De tre damene i midten er fra venstre: Hanna Johnsen, Inga Olsen og Margit Setvik. Sittende foran er Otelius Olsen og Ellen Olsen med Ole Setvik på fanget, og til høyre for dem står Asbjørn Setvik. Trapp med gelender.
    Photo: Setvik, Margit / Nordlandsmuseet

Mennesker samlet foran et hus, 7 menn, 4 kvinner, to barn. Blandt dem er: stående bak fra venstre: Emissær Erling Pedersen, Karolius Knutsen, Finn Olsen, Iver Olsen. De tre damene ...

Dette bildet er tatt i forbindelse med Presbyteriemøte på Gjerøy, trolig 1949.