• Her står da eit jernbanetog med lokomotiv attafor skiløparane. Nokon stad på Dovrebanen? ( - Lars Brubæk).  - Foto av en større gruppe mennesker som her legger ut på skitur opp til fjellene. Det er usikkert hvor og når bildet er tatt,   Bildet er hentet fra fotoalbumet til Heide og kommer i serien med reg. nr. KMb-2008-022. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Her står da eit jernbanetog med lokomotiv attafor skiløparane. Nokon stad på Dovrebanen? ( - Lars Brubæk). - Foto av en større gruppe mennesker som her legger ut på skitur opp til...

1 comment