• Tidligere registrering: Militært kjøretøy med betegnelse M621, dette kjøretøyet er produsert av 10 forskjellige leveranører. Uvisst om FWD har produsert disse. Plogen er en diagonalplog antageligvis også av militær produsent.
20.03.2023: Lastebilene på bildet er ikke M621, men en tidligere modell som heter M34. M34 ble produsert av REO på begynnelsen av 1950-tallet. De hadde en 5,4 liters bensinmotor, rekkesekser som var utstyrt med vanntett tennsystem. 146 hk. (Opplysninger fra Kristian Andrè Gallis)
    Photo: Colbjørnsen & Co AS / Norsk vegmuseum

Militær lastebil M34 fra begynnelsen av 1950-tallet

1 comment

• Lastebilene på bildet er ikke M621, men en tidligere modell som heter M34. M34 ble produsert av REO på begynnelsen av 1950-tallet. De hadde en 5,4 liters bensinmotor, rekkesekser som var utstyrt med vanntett tennsystem. 146 hk.