• Dodge midibuss turbuss tilhørende L. Skogmo, Spillum fotografert foran Hovedbygningen på NTH
    Photo: Sverresborg Trøndelag Folkemuseum
    Photo: Sverresborg Trøndelag Folkemuseum

Innskrift på negativkonvolutt: "Grendal Auto. Turvogn V-7910, L. Skogmo". - 12.08.1952

Bussen har registreringsnr. V-7910.

1 comment

• V-7910 er en Dodge midibuss, 1952-modell, med anslagsvis 15-20 seter. Karosseriet på budden ble bygd ved Tomas Bugge Karosseri i Namsos. Bussen hadde anslagsvis 15-20 seter. Den tilhørte rutebileier L. Skogmo, Spillum ved Namsos.