• Bilder fra Randåsen på Randøy og Frida Johannessen med venner.  Bilde 1 og 3-5 er tatt fra Randåsen mot sør, med Medheia og Fister på den andre siden av fjorden. Bilde 2 er mot sørvest med øyene i Fisterfjorden og Fognafjorden. Bilde nr. 12 og 13 er (fra venstre) av Hreinn Pålsson, Frida Johannessen, Lena Pålsson og tante Magda i Stavanger. De samme er med på bilde nr. 14-16. Bilde nr. 17 til 27 er av Frida Johannessen sammen med herr og fru Torgrimsen, antageligvis på Vistnes, Randaberg.
    Photo: Johannessen, Finn / Ryfylkemuseet

Hovda gård, Randøy. Lena(?) frå Island m/bil. Vistnes m/Torgrimsens. Vaulen m/Torgrimsens. Veka, Suldal. 1953.