• Innbjoa skule, 1935. 1. rekkje frå venstre: Hermund Tvedt, Leiv Tvedt, Sigmund Strandheim, Arthur Christensen, Sigurd Tvedt, Ingolv Haga, Knut Helgesen, Alfred Apalvik, Oskar Vestbø, Bjarne Tvedt, Nils Innbjo, Tor Vølstad og Arne Haga. 2. rekkje frå venstre: Ingvald Nymark, Arne Eriksen, Kari Sørensen, Ingeborg Økland Heigre, Kjellaug Tvedt, Kirsten Eikås Andersen, Berta Apalvik Miljeteig, Borghild Innbjo Eikeland og Tordis Lien Kjærgård. 3. rekke frå venstre: Andreas Tvedt, Sigurd Hindal, Kurt Gjerde, Arne Nymark, Knut Lien, Marta Hetland Sjo, Anna Tvedt Tokheim, Solveig Johannessen Bjørge, Edel Eikehaugen Botne, Gunnbjørg Hetland Eikehaugen, Klara Nymark Sørli, Berta Vestbø Enge og Inga Eriksen Fetveit. 4. rekkje frå venstre: lærar Toralf Tvedt, Karl Haga, Ole Grundevåg, Olav Sørensen, Johannes Sørensen, Edvard Hetland, Torgeir Dalen, Ingvar Eikehaugen, Johannes Vestbø og Sigmund Tvedt.
    Photo: Ukjent / Haugalandmuseet

Innbjoa skule, 1935. 1. rekkje frå venstre: Hermund Tvedt, Leiv Tvedt, Sigmund Strandheim, Arthur Christensen, Sigurd Tvedt, Ingolv Haga, Knut Helgesen, Alfred Apalvik, Oskar Vestb...