1
10
100
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Både sverd og kjede er preget av overflaterust. Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser kan dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. (For teknisk informasjon, se fanen "Andre opplysninger".) Det er noen synlige mangler ved denne saga: Starthuset med viftehuset mangler slik at en tenningssystemet er åpnet tigjengelig. Plughetta magler. Dekselet over sylinderen mangler festepunkt på venstre siden av motoren, kompnenten som dekselet skulle vært skrudd fast til mangler. Forgasser med luftfiler mangler. Polstringen på den fremre håndtaksbøylen er tilnærmet helt vekkslitt.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Både sverd og kjede er preget av overflaterust. Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser kan dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. (For teknisk informasjon, se fanen "Andre opplysninger".) Det er noen synlige mangler ved denne saga: Starthuset med viftehuset mangler slik at en tenningssystemet er åpnet tigjengelig. Plughetta magler. Dekselet over sylinderen mangler festepunkt på venstre siden av motoren, kompnenten som dekselet skulle vært skrudd fast til mangler. Forgasser med luftfiler mangler. Polstringen på den fremre håndtaksbøylen er tilnærmet helt vekkslitt.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Både sverd og kjede er preget av overflaterust. Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser kan dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. (For teknisk informasjon, se fanen "Andre opplysninger".) Det er noen synlige mangler ved denne saga: Starthuset med viftehuset mangler slik at en tenningssystemet er åpnet tigjengelig. Plughetta magler. Dekselet over sylinderen mangler festepunkt på venstre siden av motoren, kompnenten som dekselet skulle vært skrudd fast til mangler. Forgasser med luftfiler mangler. Polstringen på den fremre håndtaksbøylen er tilnærmet helt vekkslitt.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Både sverd og kjede er preget av overflaterust. Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser kan dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. (For teknisk informasjon, se fanen "Andre opplysninger".) Det er noen synlige mangler ved denne saga: Starthuset med viftehuset mangler slik at en tenningssystemet er åpnet tigjengelig. Plughetta magler. Dekselet over sylinderen mangler festepunkt på venstre siden av motoren, kompnenten som dekselet skulle vært skrudd fast til mangler. Forgasser med luftfiler mangler. Polstringen på den fremre håndtaksbøylen er tilnærmet helt vekkslitt.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Både sverd og kjede er preget av overflaterust. Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser kan dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. (For teknisk informasjon, se fanen "Andre opplysninger".) Det er noen synlige mangler ved denne saga: Starthuset med viftehuset mangler slik at en tenningssystemet er åpnet tigjengelig. Plughetta magler. Dekselet over sylinderen mangler festepunkt på venstre siden av motoren, kompnenten som dekselet skulle vært skrudd fast til mangler. Forgasser med luftfiler mangler. Polstringen på den fremre håndtaksbøylen er tilnærmet helt vekkslitt.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Både sverd og kjede er preget av overflaterust. Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser kan dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. (For teknisk informasjon, se fanen "Andre opplysninger".) Det er noen synlige mangler ved denne saga: Starthuset med viftehuset mangler slik at en tenningssystemet er åpnet tigjengelig. Plughetta magler. Dekselet over sylinderen mangler festepunkt på venstre siden av motoren, kompnenten som dekselet skulle vært skrudd fast til mangler. Forgasser med luftfiler mangler. Polstringen på den fremre håndtaksbøylen er tilnærmet helt vekkslitt.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Både sverd og kjede er preget av overflaterust. Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser kan dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. (For teknisk informasjon, se fanen "Andre opplysninger".) Det er noen synlige mangler ved denne saga: Starthuset med viftehuset mangler slik at en tenningssystemet er åpnet tigjengelig. Plughetta magler. Dekselet over sylinderen mangler festepunkt på venstre siden av motoren, kompnenten som dekselet skulle vært skrudd fast til mangler. Forgasser med luftfiler mangler. Polstringen på den fremre håndtaksbøylen er tilnærmet helt vekkslitt.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Både sverd og kjede er preget av overflaterust. Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser kan dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. (For teknisk informasjon, se fanen "Andre opplysninger".) Det er noen synlige mangler ved denne saga: Starthuset med viftehuset mangler slik at en tenningssystemet er åpnet tigjengelig. Plughetta magler. Dekselet over sylinderen mangler festepunkt på venstre siden av motoren, kompnenten som dekselet skulle vært skrudd fast til mangler. Forgasser med luftfiler mangler. Polstringen på den fremre håndtaksbøylen er tilnærmet helt vekkslitt.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Både sverd og kjede er preget av overflaterust. Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser kan dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. (For teknisk informasjon, se fanen "Andre opplysninger".) Det er noen synlige mangler ved denne saga: Starthuset med viftehuset mangler slik at en tenningssystemet er åpnet tigjengelig. Plughetta magler. Dekselet over sylinderen mangler festepunkt på venstre siden av motoren, kompnenten som dekselet skulle vært skrudd fast til mangler. Forgasser med luftfiler mangler. Polstringen på den fremre håndtaksbøylen er tilnærmet helt vekkslitt.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Både sverd og kjede er preget av overflaterust. Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser kan dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. (For teknisk informasjon, se fanen "Andre opplysninger".) Det er noen synlige mangler ved denne saga: Starthuset med viftehuset mangler slik at en tenningssystemet er åpnet tigjengelig. Plughetta magler. Dekselet over sylinderen mangler festepunkt på venstre siden av motoren, kompnenten som dekselet skulle vært skrudd fast til mangler. Forgasser med luftfiler mangler. Polstringen på den fremre håndtaksbøylen er tilnærmet helt vekkslitt.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Accept license and download photo