1
10
100
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser (flottørforgasser) kan dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. (For teknisk informasjon, se fanen "Andre opplysninger".) Saga har skomgummipolstring på fremre og bakre håndtak. Polstringen på fremre håndtak har begynt å smuldre opp.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser (flottørforgasser) kan dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. (For teknisk informasjon, se fanen "Andre opplysninger".) Saga har skomgummipolstring på fremre og bakre håndtak. Polstringen på fremre håndtak har begynt å smuldre opp.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser (flottørforgasser) kan dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. (For teknisk informasjon, se fanen "Andre opplysninger".) Saga har skomgummipolstring på fremre og bakre håndtak. Polstringen på fremre håndtak har begynt å smuldre opp.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser (flottørforgasser) kan dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. (For teknisk informasjon, se fanen "Andre opplysninger".) Saga har skomgummipolstring på fremre og bakre håndtak. Polstringen på fremre håndtak har begynt å smuldre opp.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser (flottørforgasser) kan dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. (For teknisk informasjon, se fanen "Andre opplysninger".) Saga har skomgummipolstring på fremre og bakre håndtak. Polstringen på fremre håndtak har begynt å smuldre opp.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser (flottørforgasser) kan dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. (For teknisk informasjon, se fanen "Andre opplysninger".) Saga har skomgummipolstring på fremre og bakre håndtak. Polstringen på fremre håndtak har begynt å smuldre opp.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser (flottørforgasser) kan dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. (For teknisk informasjon, se fanen "Andre opplysninger".) Saga har skomgummipolstring på fremre og bakre håndtak. Polstringen på fremre håndtak har begynt å smuldre opp.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser (flottørforgasser) kan dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. (For teknisk informasjon, se fanen "Andre opplysninger".) Saga har skomgummipolstring på fremre og bakre håndtak. Polstringen på fremre håndtak har begynt å smuldre opp.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser (flottørforgasser) kan dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. (For teknisk informasjon, se fanen "Andre opplysninger".) Saga har skomgummipolstring på fremre og bakre håndtak. Polstringen på fremre håndtak har begynt å smuldre opp.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Motorsag av typen Jo-Bu Junior beregnet for en person, enmannssag. Saga har påmontert sverd og sagkjede. Sverdet har utvendig styring: Kjedets drivlenker ligger parvis på hver side av en styrekant (styrelist) midt på sverdet. Sverdet har utskitftbar endetrisne (topptrinse). Det bakre håndtaket kan sammen med bensintank og forgasser (flottørforgasser) kan dreies, slik at saga kan endre stilling fra felling til kapping uten å stanse. (For teknisk informasjon, se fanen "Andre opplysninger".) Saga har skomgummipolstring på fremre og bakre håndtak. Polstringen på fremre håndtak har begynt å smuldre opp.
Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum
Accept license and download photo