• Oselvar for segl og fire årer. Båten er måla innvendig og utvendig. Rigg: For symmetrisk råsegl. Et par årer, ror, sveiv og rorstang (rorkult). Fire tofter. Ei tofte er nylaga for å passe til masta. Til masta er det og eit nylaga feste i botn av båten. Dette har ikkje registreringsnummer
Det er omfattande reparasjonar på båten. For det meste med metallplater med strie til tetning mellom båtbord og bot, Metallplatene er klinka på. Brukt til garn-, line- og snørefiske. To par keiper. Fire spant, bak- og framsprong.
    Photo: Hordamuseet
  • Oselvar for segl og fire årer. Båten er måla innvendig og utvendig. Rigg: For symmetrisk råsegl. Et par årer, ror, sveiv og rorstang (rorkult). Fire tofter. Ei tofte er nylaga for å passe til masta. Til masta er det og eit nylaga feste i botn av båten. Dette har ikkje registreringsnummer
Det er omfattande reparasjonar på båten. For det meste med metallplater med strie til tetning mellom båtbord og bot, Metallplatene er klinka på. Brukt til garn-, line- og snørefiske. To par keiper. Fire spant, bak- og framsprong.
    Photo: Hordamuseet
  • Oselvar for segl og fire årer. Båten er måla innvendig og utvendig. Rigg: For symmetrisk råsegl. Et par årer, ror, sveiv og rorstang (rorkult). Fire tofter. Ei tofte er nylaga for å passe til masta. Til masta er det og eit nylaga feste i botn av båten. Dette har ikkje registreringsnummer
Det er omfattande reparasjonar på båten. For det meste med metallplater med strie til tetning mellom båtbord og bot, Metallplatene er klinka på. Brukt til garn-, line- og snørefiske. To par keiper. Fire spant, bak- og framsprong.
    Photo: Hordamuseet
  • Oselvar for segl og fire årer. Båten er måla innvendig og utvendig. Rigg: For symmetrisk råsegl. Et par årer, ror, sveiv og rorstang (rorkult). Fire tofter. Ei tofte er nylaga for å passe til masta. Til masta er det og eit nylaga feste i botn av båten. Dette har ikkje registreringsnummer
Det er omfattande reparasjonar på båten. For det meste med metallplater med strie til tetning mellom båtbord og bot, Metallplatene er klinka på. Brukt til garn-, line- og snørefiske. To par keiper. Fire spant, bak- og framsprong.
    Photo: Hordamuseet
  • Oselvar for segl og fire årer. Båten er måla innvendig og utvendig. Rigg: For symmetrisk råsegl. Et par årer, ror, sveiv og rorstang (rorkult). Fire tofter. Ei tofte er nylaga for å passe til masta. Til masta er det og eit nylaga feste i botn av båten. Dette har ikkje registreringsnummer
Det er omfattande reparasjonar på båten. For det meste med metallplater med strie til tetning mellom båtbord og bot, Metallplatene er klinka på. Brukt til garn-, line- og snørefiske. To par keiper. Fire spant, bak- og framsprong.
    Photo: Hordamuseet
  • Oselvar for segl og fire årer. Båten er måla innvendig og utvendig. Rigg: For symmetrisk råsegl. Et par årer, ror, sveiv og rorstang (rorkult). Fire tofter. Ei tofte er nylaga for å passe til masta. Til masta er det og eit nylaga feste i botn av båten. Dette har ikkje registreringsnummer
Det er omfattande reparasjonar på båten. For det meste med metallplater med strie til tetning mellom båtbord og bot, Metallplatene er klinka på. Brukt til garn-, line- og snørefiske. To par keiper. Fire spant, bak- og framsprong.
    Photo: Hordamuseet
  • Oselvar for segl og fire årer. Båten er måla innvendig og utvendig. Rigg: For symmetrisk råsegl. Et par årer, ror, sveiv og rorstang (rorkult). Fire tofter. Ei tofte er nylaga for å passe til masta. Til masta er det og eit nylaga feste i botn av båten. Dette har ikkje registreringsnummer
Det er omfattande reparasjonar på båten. For det meste med metallplater med strie til tetning mellom båtbord og bot, Metallplatene er klinka på. Brukt til garn-, line- og snørefiske. To par keiper. Fire spant, bak- og framsprong.
    Photo: Hordamuseet
  • Oselvar for segl og fire årer. Båten er måla innvendig og utvendig. Rigg: For symmetrisk råsegl. Et par årer, ror, sveiv og rorstang (rorkult). Fire tofter. Ei tofte er nylaga for å passe til masta. Til masta er det og eit nylaga feste i botn av båten. Dette har ikkje registreringsnummer
Det er omfattande reparasjonar på båten. For det meste med metallplater med strie til tetning mellom båtbord og bot, Metallplatene er klinka på. Brukt til garn-, line- og snørefiske. To par keiper. Fire spant, bak- og framsprong.
    Photo: Hordamuseet

Båt

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Select the images you want to order

Share to