• DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet
  • DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet
  • DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet
  • DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet
  • DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet
  • DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet
  • DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet
  • DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet
  • DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet
  • DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet
  • DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet
  • DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet
  • DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet
  • DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet
  • DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet
  • DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet
  • DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet
  • DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet
  • DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet
  • DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet
  • DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet
  • DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet
  • DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet
  • DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet
  • DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet
  • DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet
  • DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet
  • DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet
  • DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet
  • DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet
  • DBS Turist damesykkel fra 1933. En av de første DBS-syklene, da DBS-varemerket ble lansert 13. mai 1933. Bagasjebrettet var ekstrautstyr. Håndtakene er ikke originale, men fra moped, sannsynligvis fra sent 1970-tall.
    Photo: Jærmuseet

Sykkel

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Select the images you want to order

Share to