Spiss i begge ender. 12 bordganger. 8 spant. Styrebrønn med tre luker. Lasterom med skyveluke. Mannskapsrom foran med brisker på hver side pluss skap; malt. Lav rekke. Nye stevntopper og rekkestøtter. Restaurert på 1980-tallet. Nytt dekk, delvis nye dekksbjelker, dessuten noen andre utskiftinger. Tre gråmalte lemmer på dekk, muligens tiljer til lasterommet. Spor etter propellaksling.
Photo:
Høie, Bjørn
/
Fredrikstad Museum
Spiss i begge ender. 12 bordganger. 8 spant. Styrebrønn med tre luker. Lasterom med skyveluke. Mannskapsrom foran med brisker på hver side pluss skap; malt. Lav rekke. Nye stevntopper og rekkestøtter. Restaurert på 1980-tallet. Nytt dekk, delvis nye dekksbjelker, dessuten noen andre utskiftinger. Tre gråmalte lemmer på dekk, muligens tiljer til lasterommet. Spor etter propellaksling.
Photo:
Høie, Bjørn
/
Fredrikstad Museum
Spiss i begge ender. 12 bordganger. 8 spant. Styrebrønn med tre luker. Lasterom med skyveluke. Mannskapsrom foran med brisker på hver side pluss skap; malt. Lav rekke. Nye stevntopper og rekkestøtter. Restaurert på 1980-tallet. Nytt dekk, delvis nye dekksbjelker, dessuten noen andre utskiftinger. Tre gråmalte lemmer på dekk, muligens tiljer til lasterommet. Spor etter propellaksling.
Photo:
Høie, Bjørn
/
Fredrikstad Museum
Spiss i begge ender. 12 bordganger. 8 spant. Styrebrønn med tre luker. Lasterom med skyveluke. Mannskapsrom foran med brisker på hver side pluss skap; malt. Lav rekke. Nye stevntopper og rekkestøtter. Restaurert på 1980-tallet. Nytt dekk, delvis nye dekksbjelker, dessuten noen andre utskiftinger. Tre gråmalte lemmer på dekk, muligens tiljer til lasterommet. Spor etter propellaksling.
Photo:
Høie, Bjørn
/
Fredrikstad Museum
Spiss i begge ender. 12 bordganger. 8 spant. Styrebrønn med tre luker. Lasterom med skyveluke. Mannskapsrom foran med brisker på hver side pluss skap; malt. Lav rekke. Nye stevntopper og rekkestøtter. Restaurert på 1980-tallet. Nytt dekk, delvis nye dekksbjelker, dessuten noen andre utskiftinger. Tre gråmalte lemmer på dekk, muligens tiljer til lasterommet. Spor etter propellaksling.
Photo:
Høie, Bjørn
/
Fredrikstad Museum
Spiss i begge ender. 12 bordganger. 8 spant. Styrebrønn med tre luker. Lasterom med skyveluke. Mannskapsrom foran med brisker på hver side pluss skap; malt. Lav rekke. Nye stevntopper og rekkestøtter. Restaurert på 1980-tallet. Nytt dekk, delvis nye dekksbjelker, dessuten noen andre utskiftinger. Tre gråmalte lemmer på dekk, muligens tiljer til lasterommet. Spor etter propellaksling.
Photo:
Høie, Bjørn
/
Fredrikstad Museum
Spiss i begge ender. 12 bordganger. 8 spant. Styrebrønn med tre luker. Lasterom med skyveluke. Mannskapsrom foran med brisker på hver side pluss skap; malt. Lav rekke. Nye stevntopper og rekkestøtter. Restaurert på 1980-tallet. Nytt dekk, delvis nye dekksbjelker, dessuten noen andre utskiftinger. Tre gråmalte lemmer på dekk, muligens tiljer til lasterommet. Spor etter propellaksling.
Photo:
Høie, Bjørn
/
Fredrikstad Museum
Spiss i begge ender. 12 bordganger. 8 spant. Styrebrønn med tre luker. Lasterom med skyveluke. Mannskapsrom foran med brisker på hver side pluss skap; malt. Lav rekke. Nye stevntopper og rekkestøtter. Restaurert på 1980-tallet. Nytt dekk, delvis nye dekksbjelker, dessuten noen andre utskiftinger. Tre gråmalte lemmer på dekk, muligens tiljer til lasterommet. Spor etter propellaksling.
Photo:
Høie, Bjørn
/
Fredrikstad Museum
Spiss i begge ender. 12 bordganger. 8 spant. Styrebrønn med tre luker. Lasterom med skyveluke. Mannskapsrom foran med brisker på hver side pluss skap; malt. Lav rekke. Nye stevntopper og rekkestøtter. Restaurert på 1980-tallet. Nytt dekk, delvis nye dekksbjelker, dessuten noen andre utskiftinger. Tre gråmalte lemmer på dekk, muligens tiljer til lasterommet. Spor etter propellaksling.
Photo:
Høie, Bjørn
/
Fredrikstad Museum
Spiss i begge ender. 12 bordganger. 8 spant. Styrebrønn med tre luker. Lasterom med skyveluke. Mannskapsrom foran med brisker på hver side pluss skap; malt. Lav rekke. Nye stevntopper og rekkestøtter. Restaurert på 1980-tallet. Nytt dekk, delvis nye dekksbjelker, dessuten noen andre utskiftinger. Tre gråmalte lemmer på dekk, muligens tiljer til lasterommet. Spor etter propellaksling.
Photo:
Høie, Bjørn
/
Fredrikstad Museum
Spiss i begge ender. 12 bordganger. 8 spant. Styrebrønn med tre luker. Lasterom med skyveluke. Mannskapsrom foran med brisker på hver side pluss skap; malt. Lav rekke. Nye stevntopper og rekkestøtter. Restaurert på 1980-tallet. Nytt dekk, delvis nye dekksbjelker, dessuten noen andre utskiftinger. Tre gråmalte lemmer på dekk, muligens tiljer til lasterommet. Spor etter propellaksling.
Photo:
Høie, Bjørn
/
Fredrikstad Museum
Spiss i begge ender. 12 bordganger. 8 spant. Styrebrønn med tre luker. Lasterom med skyveluke. Mannskapsrom foran med brisker på hver side pluss skap; malt. Lav rekke. Nye stevntopper og rekkestøtter. Restaurert på 1980-tallet. Nytt dekk, delvis nye dekksbjelker, dessuten noen andre utskiftinger. Tre gråmalte lemmer på dekk, muligens tiljer til lasterommet. Spor etter propellaksling.
Photo:
Høie, Bjørn
/
Fredrikstad Museum