Høy-karmet boggikassevogn (litra Lo) med rammeverk av jern og liggende kledning i tre. Den veier 15 tonn, har lasteflate på 21,5m2 og lasteevne på 32,5 tonn. Vognen har litraskilt og skilt for Norsk Hydro.
Photo:
Stiftelsen RjB v/Tom Johansen
/
Norsk Industriarbeidermuseum
Høy-karmet boggikassevogn (litra Lo) med rammeverk av jern og liggende kledning i tre. Den veier 15 tonn, har lasteflate på 21,5m2 og lasteevne på 32,5 tonn. Vognen har litraskilt og skilt for Norsk Hydro.
Photo:
Stiftelsen RjB v/Tom Johansen
/
Norsk Industriarbeidermuseum
Høy-karmet boggikassevogn (litra Lo) med rammeverk av jern og liggende kledning i tre. Den veier 15 tonn, har lasteflate på 21,5m2 og lasteevne på 32,5 tonn. Vognen har litraskilt og skilt for Norsk Hydro.
Photo:
Stiftelsen RjB v/Tom Johansen
/
Norsk Industriarbeidermuseum
Høy-karmet boggikassevogn (litra Lo) med rammeverk av jern og liggende kledning i tre. Den veier 15 tonn, har lasteflate på 21,5m2 og lasteevne på 32,5 tonn. Vognen har litraskilt og skilt for Norsk Hydro.
Photo:
Stiftelsen RjB v/Tom Johansen
/
Norsk Industriarbeidermuseum