Gul maskin på 4 hjul. Har utstyr for betongsprøyting. Førerplass under tak på venstre side foran. Den har dieselmotor, men kan også drives elektrisk, slik at man slipper avgasser inne i tunnelen.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul maskin på 4 hjul. Har utstyr for betongsprøyting. Førerplass under tak på venstre side foran. Den har dieselmotor, men kan også drives elektrisk, slik at man slipper avgasser inne i tunnelen.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul maskin på 4 hjul. Har utstyr for betongsprøyting. Førerplass under tak på venstre side foran. Den har dieselmotor, men kan også drives elektrisk, slik at man slipper avgasser inne i tunnelen.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul maskin på 4 hjul. Har utstyr for betongsprøyting. Førerplass under tak på venstre side foran. Den har dieselmotor, men kan også drives elektrisk, slik at man slipper avgasser inne i tunnelen.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul maskin på 4 hjul. Har utstyr for betongsprøyting. Førerplass under tak på venstre side foran. Den har dieselmotor, men kan også drives elektrisk, slik at man slipper avgasser inne i tunnelen.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul maskin på 4 hjul. Har utstyr for betongsprøyting. Førerplass under tak på venstre side foran. Den har dieselmotor, men kan også drives elektrisk, slik at man slipper avgasser inne i tunnelen.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul maskin på 4 hjul. Har utstyr for betongsprøyting. Førerplass under tak på venstre side foran. Den har dieselmotor, men kan også drives elektrisk, slik at man slipper avgasser inne i tunnelen.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul maskin på 4 hjul. Har utstyr for betongsprøyting. Førerplass under tak på venstre side foran. Den har dieselmotor, men kan også drives elektrisk, slik at man slipper avgasser inne i tunnelen.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul maskin på 4 hjul. Har utstyr for betongsprøyting. Førerplass under tak på venstre side foran. Den har dieselmotor, men kan også drives elektrisk, slik at man slipper avgasser inne i tunnelen.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum