"Àrvakr" - "den tidlig våkne" Det geometriske motivet fremstår som aktivt, dynamisk og gir inntrykk av aktivitet som foregår i byggets indre, og gjennom selve portalen. I forhold til Forsvarets profil gir motivet assosiasjoner til strategisk kvaliteter (kart, grenser, baner, scope m.v.) høyt teknologisk nivå og årvåkenhet.
Photo:
Jenny-Marie Johnsen
/
Kunst i offentlige rom
"Àrvakr" - "den tidlig våkne" Det geometriske motivet fremstår som aktivt, dynamisk og gir inntrykk av aktivitet som foregår i byggets indre, og gjennom selve portalen. I forhold til Forsvarets profil gir motivet assosiasjoner til strategisk kvaliteter (kart, grenser, baner, scope m.v.) høyt teknologisk nivå og årvåkenhet.
Photo:
Jenny-Marie Johnsen
/
Kunst i offentlige rom
"Àrvakr" - "den tidlig våkne" Det geometriske motivet fremstår som aktivt, dynamisk og gir inntrykk av aktivitet som foregår i byggets indre, og gjennom selve portalen. I forhold til Forsvarets profil gir motivet assosiasjoner til strategisk kvaliteter (kart, grenser, baner, scope m.v.) høyt teknologisk nivå og årvåkenhet.
Photo:
Jenny-Marie Johnsen
/
Kunst i offentlige rom
"Àrvakr" - "den tidlig våkne" Det geometriske motivet fremstår som aktivt, dynamisk og gir inntrykk av aktivitet som foregår i byggets indre, og gjennom selve portalen. I forhold til Forsvarets profil gir motivet assosiasjoner til strategisk kvaliteter (kart, grenser, baner, scope m.v.) høyt teknologisk nivå og årvåkenhet.
Photo:
Jenny-Marie Johnsen
/
Kunst i offentlige rom
"Àrvakr" - "den tidlig våkne" Det geometriske motivet fremstår som aktivt, dynamisk og gir inntrykk av aktivitet som foregår i byggets indre, og gjennom selve portalen. I forhold til Forsvarets profil gir motivet assosiasjoner til strategisk kvaliteter (kart, grenser, baner, scope m.v.) høyt teknologisk nivå og årvåkenhet.
Photo:
Jenny-Marie Johnsen
/
Kunst i offentlige rom
"Àrvakr" - "den tidlig våkne" Det geometriske motivet fremstår som aktivt, dynamisk og gir inntrykk av aktivitet som foregår i byggets indre, og gjennom selve portalen. I forhold til Forsvarets profil gir motivet assosiasjoner til strategisk kvaliteter (kart, grenser, baner, scope m.v.) høyt teknologisk nivå og årvåkenhet.
Photo:
Jenny-Marie Johnsen
/
Kunst i offentlige rom
"Àrvakr" - "den tidlig våkne" Det geometriske motivet fremstår som aktivt, dynamisk og gir inntrykk av aktivitet som foregår i byggets indre, og gjennom selve portalen. I forhold til Forsvarets profil gir motivet assosiasjoner til strategisk kvaliteter (kart, grenser, baner, scope m.v.) høyt teknologisk nivå og årvåkenhet.
Photo:
Jenny-Marie Johnsen
/
Kunst i offentlige rom
"Àrvakr" - "den tidlig våkne" Det geometriske motivet fremstår som aktivt, dynamisk og gir inntrykk av aktivitet som foregår i byggets indre, og gjennom selve portalen. I forhold til Forsvarets profil gir motivet assosiasjoner til strategisk kvaliteter (kart, grenser, baner, scope m.v.) høyt teknologisk nivå og årvåkenhet.
Photo:
Jenny-Marie Johnsen
/
Kunst i offentlige rom
"Àrvakr" - "den tidlig våkne" Det geometriske motivet fremstår som aktivt, dynamisk og gir inntrykk av aktivitet som foregår i byggets indre, og gjennom selve portalen. I forhold til Forsvarets profil gir motivet assosiasjoner til strategisk kvaliteter (kart, grenser, baner, scope m.v.) høyt teknologisk nivå og årvåkenhet.
Photo:
Jenny-Marie Johnsen
/
Kunst i offentlige rom
"Àrvakr" - "den tidlig våkne" Det geometriske motivet fremstår som aktivt, dynamisk og gir inntrykk av aktivitet som foregår i byggets indre, og gjennom selve portalen. I forhold til Forsvarets profil gir motivet assosiasjoner til strategisk kvaliteter (kart, grenser, baner, scope m.v.) høyt teknologisk nivå og årvåkenhet.
Photo:
Jenny-Marie Johnsen
/
Kunst i offentlige rom