Debatten rundt både Morten Traaviks stridsvognprosjekt og hans tidligere kunstprosjekter anskueliggjør flere viktige problemstillinger i et minelagt grenseland; mellom samfunnsinstitusjonelle normer og regler versus kunstens problematiserende og grenseoverskridende potensial. Installasjonen Yes/No kan illustrere enhver konflikt eller motsetning som lar seg redusere til et ja eller til et nei, et for eller et mot.
Photo:
EUP- IMAGES, GAARE, Gorm K.
/
Kunst i offentlige rom
Debatten rundt både Morten Traaviks stridsvognprosjekt og hans tidligere kunstprosjekter anskueliggjør flere viktige problemstillinger i et minelagt grenseland; mellom samfunnsinstitusjonelle normer og regler versus kunstens problematiserende og grenseoverskridende potensial. Installasjonen Yes/No kan illustrere enhver konflikt eller motsetning som lar seg redusere til et ja eller til et nei, et for eller et mot.
Photo:
EUP- IMAGES, GAARE, Gorm K.
/
Kunst i offentlige rom
Debatten rundt både Morten Traaviks stridsvognprosjekt og hans tidligere kunstprosjekter anskueliggjør flere viktige problemstillinger i et minelagt grenseland; mellom samfunnsinstitusjonelle normer og regler versus kunstens problematiserende og grenseoverskridende potensial. Installasjonen Yes/No kan illustrere enhver konflikt eller motsetning som lar seg redusere til et ja eller til et nei, et for eller et mot.
Photo:
Nilsen, Kjartan Abel
/
Kunst i offentlige rom
Debatten rundt både Morten Traaviks stridsvognprosjekt og hans tidligere kunstprosjekter anskueliggjør flere viktige problemstillinger i et minelagt grenseland; mellom samfunnsinstitusjonelle normer og regler versus kunstens problematiserende og grenseoverskridende potensial. Installasjonen Yes/No kan illustrere enhver konflikt eller motsetning som lar seg redusere til et ja eller til et nei, et for eller et mot.
Photo:
Nilsen, Kjartan Abel
/
Kunst i offentlige rom
Debatten rundt både Morten Traaviks stridsvognprosjekt og hans tidligere kunstprosjekter anskueliggjør flere viktige problemstillinger i et minelagt grenseland; mellom samfunnsinstitusjonelle normer og regler versus kunstens problematiserende og grenseoverskridende potensial. Installasjonen Yes/No kan illustrere enhver konflikt eller motsetning som lar seg redusere til et ja eller til et nei, et for eller et mot.
Photo:
Nilsen, Kjartan Abel
/
Kunst i offentlige rom