I tradisjonell forstand er metaller ofte forbundet med høyverdig kunst. I kontrast til dette kan det å ta vare på småpenger knyttes til småsparerne ved Kistefjellet. Utgangspunktet for utførelsen er en landskapsform hentet fra Kistefjellet ved Senja i Lenvikkommune, Troms fylke. Formen følger de topografikse linjene i fjellet.
Photo:
Mæhlum, Ingun A.
/
Kunst i offentlige rom
I tradisjonell forstand er metaller ofte forbundet med høyverdig kunst. I kontrast til dette kan det å ta vare på småpenger knyttes til småsparerne ved Kistefjellet. Utgangspunktet for utførelsen er en landskapsform hentet fra Kistefjellet ved Senja i Lenvikkommune, Troms fylke. Formen følger de topografikse linjene i fjellet.
Photo:
Mæhlum, Ingun A.
/
Kunst i offentlige rom
I tradisjonell forstand er metaller ofte forbundet med høyverdig kunst. I kontrast til dette kan det å ta vare på småpenger knyttes til småsparerne ved Kistefjellet. Utgangspunktet for utførelsen er en landskapsform hentet fra Kistefjellet ved Senja i Lenvikkommune, Troms fylke. Formen følger de topografikse linjene i fjellet.
Photo:
Mæhlum, Ingun A.
/
Kunst i offentlige rom
I tradisjonell forstand er metaller ofte forbundet med høyverdig kunst. I kontrast til dette kan det å ta vare på småpenger knyttes til småsparerne ved Kistefjellet. Utgangspunktet for utførelsen er en landskapsform hentet fra Kistefjellet ved Senja i Lenvikkommune, Troms fylke. Formen følger de topografikse linjene i fjellet.
Photo:
Mæhlum, Ingun A.
/
Kunst i offentlige rom
I tradisjonell forstand er metaller ofte forbundet med høyverdig kunst. I kontrast til dette kan det å ta vare på småpenger knyttes til småsparerne ved Kistefjellet. Utgangspunktet for utførelsen er en landskapsform hentet fra Kistefjellet ved Senja i Lenvikkommune, Troms fylke. Formen følger de topografikse linjene i fjellet.
Photo:
Werner Zellien. Fra Skattens hus Tromsø.
/
Kunst i offentlige rom