• Brudebilde av Karine og Peder Vangen som giftet seg på Lyngseidet. Bildet er tatt på kaia på Samuelsberg eller Lyngseidet. Foran fra venstre: Peder Hansen Solberg, Isak Joakim Isaksen Steinlien, Hilmar Isaksen, brudeparet Peder og Krine Vangen, Laura Hansen Solberg, Oline Susanna Andersen Sollien. Bak fra venstre: Hans Johansen, muligens Odin Isaksen Steinlien, Olaf Dalvik, Isak Solvang, Erik Dalvik.
    Photo: Nord-Troms Museum
    Photo: Nord-Troms Museum

Brudebilde av Karine og Peder Vangen som giftet seg på Lyngseidet. Bildet er tatt på kaia på Samuelsberg eller Lyngseidet. Foran fra venstre: Peder Hansen Solberg, Isak Joakim Isak...