• Illustrasjonstegninger av en plattform med rør på havbunnen og et skip utenfor. Den første tegningen er uten tekst. Neste er om kommunikasjon mellom plattform, land og fartøyer over og under land. Bilde nr. 3 er av de miljødataene man må ta med i beregningen av opereasjoner og det siste er av posisjoneringssystemet i operasjoner.
    Photo: Ukjent / Norsk Oljemuseum

Illustrasjonstegninger av en plattform med rør på havbunnen og et skip utenfor. Den første tegningen er uten tekst. Neste er om kommunikasjon mellom plattform, land og fartøyer ove...