• Bilde 1) E 10/Rv.80. Åpning av fergeforbindelsen Bodø-Røst-Værøy-Moskenes. Vegåpner Kristin Arntsen, Geir W.Nilsen og vegsjef Arne Ivar Løvmo.
Bilde 2)  MF Lødingen. Vegsjef Arne Ivar Løvmo med ror og kikkert.
Bilde 3) Ombord i MF Lødingen. På veg til åpning av fergeleiene Røst, Værøy, Moskenes og Nappstraumtunnelen 01.07.1990.
Ragnar B. Jørgensen, Sigbjørn Eriksen, Peter Augelen, D. J. Fjorvall, Jack Berntsen (med gitar)
og vegsjef Arne Ivar Løvmo.
Dans på dekk. Sigbj. Eriksen, Ragna B. Jørgensen, Jack Berntsen, Arne Ivar Løvmo, Harry Jensen,

Ombord i MF Lødingen ved åpning av sambandeet Bodø - Moskenes 1990