• Oslo Sporveiers sporvogn nr. 179 type E, "Gullfisk", som ekstravogn merket E, her ved Oslo Østbanestasjon
    Photo: Berntsen, Ulf Arne / Norsk Jernbanemuseum

E betyr Enmannsbetjent på dette tidspunktet, Linje 9 ble etter hvert skilltet ned en rød E på hvit bunn ca, 1974. Ekstravogner ble angitt med en sort X på hvit bunn.

2 comments

• E btyr Enmannsbetjent på dette tidspunktet, Linje 9 ble eterhvert skilltet ned en rød E på hvit bunn ca, 1974. Ekstravogner ble angitt med en sort X på hvit bunn.
  • E beyr Enmannsbetjent på dette tidspunktet, Linje 9 ble etterhvert skilltet ned en rød E på hvit bunn ca, 1974. Ekstravogner ble angitt med en sort X på hvit bunn.