• Leirfjord,Leland. Flyfoto av Leland, med Nedre-Leland og Leland havn. Det hvite bygget i fjæra var butikken til Johan Bergh, Bergh-brygga (nå museum) med tilhørende brygge og landgang ut til butikkens brygge. Til venstre for butikken ligger "Nerhåjen", gården, handelstedet og boligen til Johan Bergh og Aslaug Bergh.
    Photo: Widerøe´s Flyveselskap A.S / Helgeland Museum
    Photo: Widerøe´s Flyveselskap A.S / Helgeland Museum

Leirfjord,Leland. Flyfoto av Leland, med Nedre-Leland og Leland havn. Det hvite bygget i fjæra var butikken til Johan Bergh, Bergh-brygga (nå museum) med tilhørende brygge og landg...