• Portrett. To foto med lyshåret eldre kvinne i mørk kjole med perleknapper i front. Kors om halsen. Gruppebilde. Familiegruppe på fire. Fire foto med ung lyshåret mann i mørk stripet dress, mørk vest, hvit skjorte og mørkt slips, ung mørkblond kvinne i mørk mønstret kjole med hvite striper og hvite knapper i front, ung mørkblond kvinne i mørk kjole med broderinger i front og hvt krage. Lyshåret eldre kvinne i mørk kjole med perleknapper i front. Kors om halsen. Bestilt av Fru Serine Dybdal Henriksen.
    Photo: Petersen, Margit / Haugalandmuseet

Portrett. To foto med lyshåret eldre kvinne i mørk kjole med perleknapper i front. Kors om halsen. Gruppebilde. Familiegruppe på fire. Fire foto med ung lyshåret mann i mørk stripe...