• Trompetgruppa ved Kongsberg Våpenfabrikks Musikkorps.
    Photo: Norsk Bergverksmuseum

Trompetgruppa ved Kongsberg Våpenfabrikks Musikkorps.

3 comments

• Jern og metal musikkorps avd 95 (KV Musikken) tidlig 60 tall. Øvelse på «nedre kantine». Rolf Wadd er dirigent. På trompet fra høyre: Helge Weseth, ? Hoftvedt, Odd Juvelid. Til venstre for Juvelid, Tore Moen og ukjent på baryton. Rolf Sundt (med briller) spiller althorn. De to helt bakerst er Per Aukrust og Hans Kjørstad på bass.
  • Tuba: Per Aukrust, althorn: Rolf Sundt, baryton: Tore Moen, Trompet: Odd Juvelid, Helge Weseth...da var d noen av dem ( Gunnar som kjente de)..