• Bommen er sveipet og haldt saman med jarnbeslag i ryggen. Beslagene fungerer som hengsel for lok. Det er i tillegg jarnbeslag på sidane og foran og ned til botn. Dei fester botn til korpus.  Lok og bunn lagd av eit stykke tre. Formen på bommen er oval. På loket er det festet eit handtak av jarn. Foran er jarnbeslag til lukkemekanisme. Bommen er blåmalt med svarte linjer på lok som skal likne på beslag. "O.N.Øvremjelde 1851" er malt i front. Bommen er truleg overmalt. Ein kan skimte raudmaling bak den blå. Loket har ein stor sprekk. Det er nokre hol etter mit.
    Photo: Ådnatun
  • Bommen er sveipet og haldt saman med jarnbeslag i ryggen. Beslagene fungerer som hengsel for lok. Det er i tillegg jarnbeslag på sidane og foran og ned til botn. Dei fester botn til korpus.  Lok og bunn lagd av eit stykke tre. Formen på bommen er oval. På loket er det festet eit handtak av jarn. Foran er jarnbeslag til lukkemekanisme. Bommen er blåmalt med svarte linjer på lok som skal likne på beslag. "O.N.Øvremjelde 1851" er malt i front. Bommen er truleg overmalt. Ein kan skimte raudmaling bak den blå. Loket har ein stor sprekk. Det er nokre hol etter mit.
    Photo: Ådnatun
  • Bommen er sveipet og haldt saman med jarnbeslag i ryggen. Beslagene fungerer som hengsel for lok. Det er i tillegg jarnbeslag på sidane og foran og ned til botn. Dei fester botn til korpus.  Lok og bunn lagd av eit stykke tre. Formen på bommen er oval. På loket er det festet eit handtak av jarn. Foran er jarnbeslag til lukkemekanisme. Bommen er blåmalt med svarte linjer på lok som skal likne på beslag. "O.N.Øvremjelde 1851" er malt i front. Bommen er truleg overmalt. Ein kan skimte raudmaling bak den blå. Loket har ein stor sprekk. Det er nokre hol etter mit.
    Photo: Ådnatun
  • Bommen er sveipet og haldt saman med jarnbeslag i ryggen. Beslagene fungerer som hengsel for lok. Det er i tillegg jarnbeslag på sidane og foran og ned til botn. Dei fester botn til korpus.  Lok og bunn lagd av eit stykke tre. Formen på bommen er oval. På loket er det festet eit handtak av jarn. Foran er jarnbeslag til lukkemekanisme. Bommen er blåmalt med svarte linjer på lok som skal likne på beslag. "O.N.Øvremjelde 1851" er malt i front. Bommen er truleg overmalt. Ein kan skimte raudmaling bak den blå. Loket har ein stor sprekk. Det er nokre hol etter mit.
    Photo: Ådnatun
  • Bommen er sveipet og haldt saman med jarnbeslag i ryggen. Beslagene fungerer som hengsel for lok. Det er i tillegg jarnbeslag på sidane og foran og ned til botn. Dei fester botn til korpus.  Lok og bunn lagd av eit stykke tre. Formen på bommen er oval. På loket er det festet eit handtak av jarn. Foran er jarnbeslag til lukkemekanisme. Bommen er blåmalt med svarte linjer på lok som skal likne på beslag. "O.N.Øvremjelde 1851" er malt i front. Bommen er truleg overmalt. Ein kan skimte raudmaling bak den blå. Loket har ein stor sprekk. Det er nokre hol etter mit.
    Photo: Ådnatun
  • Bommen er sveipet og haldt saman med jarnbeslag i ryggen. Beslagene fungerer som hengsel for lok. Det er i tillegg jarnbeslag på sidane og foran og ned til botn. Dei fester botn til korpus.  Lok og bunn lagd av eit stykke tre. Formen på bommen er oval. På loket er det festet eit handtak av jarn. Foran er jarnbeslag til lukkemekanisme. Bommen er blåmalt med svarte linjer på lok som skal likne på beslag. "O.N.Øvremjelde 1851" er malt i front. Bommen er truleg overmalt. Ein kan skimte raudmaling bak den blå. Loket har ein stor sprekk. Det er nokre hol etter mit.
    Photo: Ådnatun
  • Bommen er sveipet og haldt saman med jarnbeslag i ryggen. Beslagene fungerer som hengsel for lok. Det er i tillegg jarnbeslag på sidane og foran og ned til botn. Dei fester botn til korpus.  Lok og bunn lagd av eit stykke tre. Formen på bommen er oval. På loket er det festet eit handtak av jarn. Foran er jarnbeslag til lukkemekanisme. Bommen er blåmalt med svarte linjer på lok som skal likne på beslag. "O.N.Øvremjelde 1851" er malt i front. Bommen er truleg overmalt. Ein kan skimte raudmaling bak den blå. Loket har ein stor sprekk. Det er nokre hol etter mit.
    Photo: Ådnatun

Bomme

Share to