• Frisen reflekterer togets kjøreretning og det lange rommet. Det er viktig at frisen endrer seg ved at man vandrer i tunellen. Motivene skal vises og forsvinne utifra ulike posisjoner. Stålet står i kontrast med de sorte hullene som til tider fremkaller og oppløser motivene. Motivene er utsnitt fra gamle private fotoalbum og billedarkiv med anonyme personer og flyktige, frosne øyeblikksbilder av himmelen, bølger og drapperier som er tatt med et videokamera. Motivet handler også om fasinasjon for reisen, der landskapet passerer forbi vinduet og blander seg med refleksjoner av medpassasjerer som kommer og går.
    Photo: Registrar 2 / Kunst i offentlige rom
  • Frisen reflekterer togets kjøreretning og det lange rommet. Det er viktig at frisen endrer seg ved at man vandrer i tunellen. Motivene skal vises og forsvinne utifra ulike posisjoner. Stålet står i kontrast med de sorte hullene som til tider fremkaller og oppløser motivene. Motivene er utsnitt fra gamle private fotoalbum og billedarkiv med anonyme personer og flyktige, frosne øyeblikksbilder av himmelen, bølger og drapperier som er tatt med et videokamera. Motivet handler også om fasinasjon for reisen, der landskapet passerer forbi vinduet og blander seg med refleksjoner av medpassasjerer som kommer og går.
    Photo: Registrar 2 / Kunst i offentlige rom
  • Frisen reflekterer togets kjøreretning og det lange rommet. Det er viktig at frisen endrer seg ved at man vandrer i tunellen. Motivene skal vises og forsvinne utifra ulike posisjoner. Stålet står i kontrast med de sorte hullene som til tider fremkaller og oppløser motivene. Motivene er utsnitt fra gamle private fotoalbum og billedarkiv med anonyme personer og flyktige, frosne øyeblikksbilder av himmelen, bølger og drapperier som er tatt med et videokamera. Motivet handler også om fasinasjon for reisen, der landskapet passerer forbi vinduet og blander seg med refleksjoner av medpassasjerer som kommer og går.
    Photo: Registrar 2 / Kunst i offentlige rom
  • Frisen reflekterer togets kjøreretning og det lange rommet. Det er viktig at frisen endrer seg ved at man vandrer i tunellen. Motivene skal vises og forsvinne utifra ulike posisjoner. Stålet står i kontrast med de sorte hullene som til tider fremkaller og oppløser motivene. Motivene er utsnitt fra gamle private fotoalbum og billedarkiv med anonyme personer og flyktige, frosne øyeblikksbilder av himmelen, bølger og drapperier som er tatt med et videokamera. Motivet handler også om fasinasjon for reisen, der landskapet passerer forbi vinduet og blander seg med refleksjoner av medpassasjerer som kommer og går.
    Photo: Registrar 2 / Kunst i offentlige rom
  • Frisen reflekterer togets kjøreretning og det lange rommet. Det er viktig at frisen endrer seg ved at man vandrer i tunellen. Motivene skal vises og forsvinne utifra ulike posisjoner. Stålet står i kontrast med de sorte hullene som til tider fremkaller og oppløser motivene. Motivene er utsnitt fra gamle private fotoalbum og billedarkiv med anonyme personer og flyktige, frosne øyeblikksbilder av himmelen, bølger og drapperier som er tatt med et videokamera. Motivet handler også om fasinasjon for reisen, der landskapet passerer forbi vinduet og blander seg med refleksjoner av medpassasjerer som kommer og går.
    Photo: Registrar 2 / Kunst i offentlige rom
  • Frisen reflekterer togets kjøreretning og det lange rommet. Det er viktig at frisen endrer seg ved at man vandrer i tunellen. Motivene skal vises og forsvinne utifra ulike posisjoner. Stålet står i kontrast med de sorte hullene som til tider fremkaller og oppløser motivene. Motivene er utsnitt fra gamle private fotoalbum og billedarkiv med anonyme personer og flyktige, frosne øyeblikksbilder av himmelen, bølger og drapperier som er tatt med et videokamera. Motivet handler også om fasinasjon for reisen, der landskapet passerer forbi vinduet og blander seg med refleksjoner av medpassasjerer som kommer og går.
    Photo: Jiri Havran / Kunst i offentlige rom
  • Frisen reflekterer togets kjøreretning og det lange rommet. Det er viktig at frisen endrer seg ved at man vandrer i tunellen. Motivene skal vises og forsvinne utifra ulike posisjoner. Stålet står i kontrast med de sorte hullene som til tider fremkaller og oppløser motivene. Motivene er utsnitt fra gamle private fotoalbum og billedarkiv med anonyme personer og flyktige, frosne øyeblikksbilder av himmelen, bølger og drapperier som er tatt med et videokamera. Motivet handler også om fasinasjon for reisen, der landskapet passerer forbi vinduet og blander seg med refleksjoner av medpassasjerer som kommer og går.
    Photo: Jiri Havran / Kunst i offentlige rom

Uten tittel [Vegginstallasjon]

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Share to