• Marianne Rumohr stod bak den kjende ABC-læreboka frå 1939, som blei brukt i den norske skulen i fleire generasjonar. Denne boka, med dyreillustrasjonar av Carl von Hanno, har vore ei inspirasjonskjelde for bildekunstnaren Mari Kanstad Johnsen. Hennar veggmåleri "Alfabetisk reisefølge i fri rekkefølge" består av ein parade menneske og dyr i sterke fargar. Arbeidet kan seiast å parafrasere ideen om læring og er ein leiken kommentar til læringssituasjonen og kvardagslivet til høgskulestudentane.

Tittelen "Alfabetisk Reisefølge i Fri Rekkefølge" peker til at de fire delene inneholder elementer som representerer alle bokstavene i alfabetet, men dette er ikke nødvendigvis fremtredende. Kunstner vil først og fremst at bildet skal skape historier og frie tanker hos betrakteren. Humor og drømmer er viktige stikkord. Noen banale ABC-referanser er tatt i bruk, som Z for zeppelin, mens for eksempel klassikeren X for xylofon er erstattet av en figur sett bakfra med bukseseler som danner en x.
    Photo: Werner Zellien / Kunst i offentlige rom
  • Marianne Rumohr stod bak den kjende ABC-læreboka frå 1939, som blei brukt i den norske skulen i fleire generasjonar. Denne boka, med dyreillustrasjonar av Carl von Hanno, har vore ei inspirasjonskjelde for bildekunstnaren Mari Kanstad Johnsen. Hennar veggmåleri "Alfabetisk reisefølge i fri rekkefølge" består av ein parade menneske og dyr i sterke fargar. Arbeidet kan seiast å parafrasere ideen om læring og er ein leiken kommentar til læringssituasjonen og kvardagslivet til høgskulestudentane.

Tittelen "Alfabetisk Reisefølge i Fri Rekkefølge" peker til at de fire delene inneholder elementer som representerer alle bokstavene i alfabetet, men dette er ikke nødvendigvis fremtredende. Kunstner vil først og fremst at bildet skal skape historier og frie tanker hos betrakteren. Humor og drømmer er viktige stikkord. Noen banale ABC-referanser er tatt i bruk, som Z for zeppelin, mens for eksempel klassikeren X for xylofon er erstattet av en figur sett bakfra med bukseseler som danner en x.
    Photo: Werner Zellien / Kunst i offentlige rom
  • Marianne Rumohr stod bak den kjende ABC-læreboka frå 1939, som blei brukt i den norske skulen i fleire generasjonar. Denne boka, med dyreillustrasjonar av Carl von Hanno, har vore ei inspirasjonskjelde for bildekunstnaren Mari Kanstad Johnsen. Hennar veggmåleri "Alfabetisk reisefølge i fri rekkefølge" består av ein parade menneske og dyr i sterke fargar. Arbeidet kan seiast å parafrasere ideen om læring og er ein leiken kommentar til læringssituasjonen og kvardagslivet til høgskulestudentane.

Tittelen "Alfabetisk Reisefølge i Fri Rekkefølge" peker til at de fire delene inneholder elementer som representerer alle bokstavene i alfabetet, men dette er ikke nødvendigvis fremtredende. Kunstner vil først og fremst at bildet skal skape historier og frie tanker hos betrakteren. Humor og drømmer er viktige stikkord. Noen banale ABC-referanser er tatt i bruk, som Z for zeppelin, mens for eksempel klassikeren X for xylofon er erstattet av en figur sett bakfra med bukseseler som danner en x.
    Photo: Werner Zellien / Kunst i offentlige rom
  • Marianne Rumohr stod bak den kjende ABC-læreboka frå 1939, som blei brukt i den norske skulen i fleire generasjonar. Denne boka, med dyreillustrasjonar av Carl von Hanno, har vore ei inspirasjonskjelde for bildekunstnaren Mari Kanstad Johnsen. Hennar veggmåleri "Alfabetisk reisefølge i fri rekkefølge" består av ein parade menneske og dyr i sterke fargar. Arbeidet kan seiast å parafrasere ideen om læring og er ein leiken kommentar til læringssituasjonen og kvardagslivet til høgskulestudentane.

Tittelen "Alfabetisk Reisefølge i Fri Rekkefølge" peker til at de fire delene inneholder elementer som representerer alle bokstavene i alfabetet, men dette er ikke nødvendigvis fremtredende. Kunstner vil først og fremst at bildet skal skape historier og frie tanker hos betrakteren. Humor og drømmer er viktige stikkord. Noen banale ABC-referanser er tatt i bruk, som Z for zeppelin, mens for eksempel klassikeren X for xylofon er erstattet av en figur sett bakfra med bukseseler som danner en x.
    Photo: Werner Zellien / Kunst i offentlige rom
  • Marianne Rumohr stod bak den kjende ABC-læreboka frå 1939, som blei brukt i den norske skulen i fleire generasjonar. Denne boka, med dyreillustrasjonar av Carl von Hanno, har vore ei inspirasjonskjelde for bildekunstnaren Mari Kanstad Johnsen. Hennar veggmåleri "Alfabetisk reisefølge i fri rekkefølge" består av ein parade menneske og dyr i sterke fargar. Arbeidet kan seiast å parafrasere ideen om læring og er ein leiken kommentar til læringssituasjonen og kvardagslivet til høgskulestudentane.

Tittelen "Alfabetisk Reisefølge i Fri Rekkefølge" peker til at de fire delene inneholder elementer som representerer alle bokstavene i alfabetet, men dette er ikke nødvendigvis fremtredende. Kunstner vil først og fremst at bildet skal skape historier og frie tanker hos betrakteren. Humor og drømmer er viktige stikkord. Noen banale ABC-referanser er tatt i bruk, som Z for zeppelin, mens for eksempel klassikeren X for xylofon er erstattet av en figur sett bakfra med bukseseler som danner en x.
    Photo: Werner Zellien / Kunst i offentlige rom
  • Marianne Rumohr stod bak den kjende ABC-læreboka frå 1939, som blei brukt i den norske skulen i fleire generasjonar. Denne boka, med dyreillustrasjonar av Carl von Hanno, har vore ei inspirasjonskjelde for bildekunstnaren Mari Kanstad Johnsen. Hennar veggmåleri "Alfabetisk reisefølge i fri rekkefølge" består av ein parade menneske og dyr i sterke fargar. Arbeidet kan seiast å parafrasere ideen om læring og er ein leiken kommentar til læringssituasjonen og kvardagslivet til høgskulestudentane.

Tittelen "Alfabetisk Reisefølge i Fri Rekkefølge" peker til at de fire delene inneholder elementer som representerer alle bokstavene i alfabetet, men dette er ikke nødvendigvis fremtredende. Kunstner vil først og fremst at bildet skal skape historier og frie tanker hos betrakteren. Humor og drømmer er viktige stikkord. Noen banale ABC-referanser er tatt i bruk, som Z for zeppelin, mens for eksempel klassikeren X for xylofon er erstattet av en figur sett bakfra med bukseseler som danner en x.
    Photo: Werner Zellien / Kunst i offentlige rom
  • Marianne Rumohr stod bak den kjende ABC-læreboka frå 1939, som blei brukt i den norske skulen i fleire generasjonar. Denne boka, med dyreillustrasjonar av Carl von Hanno, har vore ei inspirasjonskjelde for bildekunstnaren Mari Kanstad Johnsen. Hennar veggmåleri "Alfabetisk reisefølge i fri rekkefølge" består av ein parade menneske og dyr i sterke fargar. Arbeidet kan seiast å parafrasere ideen om læring og er ein leiken kommentar til læringssituasjonen og kvardagslivet til høgskulestudentane.

Tittelen "Alfabetisk Reisefølge i Fri Rekkefølge" peker til at de fire delene inneholder elementer som representerer alle bokstavene i alfabetet, men dette er ikke nødvendigvis fremtredende. Kunstner vil først og fremst at bildet skal skape historier og frie tanker hos betrakteren. Humor og drømmer er viktige stikkord. Noen banale ABC-referanser er tatt i bruk, som Z for zeppelin, mens for eksempel klassikeren X for xylofon er erstattet av en figur sett bakfra med bukseseler som danner en x.
    Photo: Werner Zellien / Kunst i offentlige rom
  • Marianne Rumohr stod bak den kjende ABC-læreboka frå 1939, som blei brukt i den norske skulen i fleire generasjonar. Denne boka, med dyreillustrasjonar av Carl von Hanno, har vore ei inspirasjonskjelde for bildekunstnaren Mari Kanstad Johnsen. Hennar veggmåleri "Alfabetisk reisefølge i fri rekkefølge" består av ein parade menneske og dyr i sterke fargar. Arbeidet kan seiast å parafrasere ideen om læring og er ein leiken kommentar til læringssituasjonen og kvardagslivet til høgskulestudentane.

Tittelen "Alfabetisk Reisefølge i Fri Rekkefølge" peker til at de fire delene inneholder elementer som representerer alle bokstavene i alfabetet, men dette er ikke nødvendigvis fremtredende. Kunstner vil først og fremst at bildet skal skape historier og frie tanker hos betrakteren. Humor og drømmer er viktige stikkord. Noen banale ABC-referanser er tatt i bruk, som Z for zeppelin, mens for eksempel klassikeren X for xylofon er erstattet av en figur sett bakfra med bukseseler som danner en x.
    Photo: Werner Zellien / Kunst i offentlige rom
  • Marianne Rumohr stod bak den kjende ABC-læreboka frå 1939, som blei brukt i den norske skulen i fleire generasjonar. Denne boka, med dyreillustrasjonar av Carl von Hanno, har vore ei inspirasjonskjelde for bildekunstnaren Mari Kanstad Johnsen. Hennar veggmåleri "Alfabetisk reisefølge i fri rekkefølge" består av ein parade menneske og dyr i sterke fargar. Arbeidet kan seiast å parafrasere ideen om læring og er ein leiken kommentar til læringssituasjonen og kvardagslivet til høgskulestudentane.

Tittelen "Alfabetisk Reisefølge i Fri Rekkefølge" peker til at de fire delene inneholder elementer som representerer alle bokstavene i alfabetet, men dette er ikke nødvendigvis fremtredende. Kunstner vil først og fremst at bildet skal skape historier og frie tanker hos betrakteren. Humor og drømmer er viktige stikkord. Noen banale ABC-referanser er tatt i bruk, som Z for zeppelin, mens for eksempel klassikeren X for xylofon er erstattet av en figur sett bakfra med bukseseler som danner en x.
    Photo: Werner Zellien / Kunst i offentlige rom
  • Marianne Rumohr stod bak den kjende ABC-læreboka frå 1939, som blei brukt i den norske skulen i fleire generasjonar. Denne boka, med dyreillustrasjonar av Carl von Hanno, har vore ei inspirasjonskjelde for bildekunstnaren Mari Kanstad Johnsen. Hennar veggmåleri "Alfabetisk reisefølge i fri rekkefølge" består av ein parade menneske og dyr i sterke fargar. Arbeidet kan seiast å parafrasere ideen om læring og er ein leiken kommentar til læringssituasjonen og kvardagslivet til høgskulestudentane.

Tittelen "Alfabetisk Reisefølge i Fri Rekkefølge" peker til at de fire delene inneholder elementer som representerer alle bokstavene i alfabetet, men dette er ikke nødvendigvis fremtredende. Kunstner vil først og fremst at bildet skal skape historier og frie tanker hos betrakteren. Humor og drømmer er viktige stikkord. Noen banale ABC-referanser er tatt i bruk, som Z for zeppelin, mens for eksempel klassikeren X for xylofon er erstattet av en figur sett bakfra med bukseseler som danner en x.
    Photo: Werner Zellien / Kunst i offentlige rom
  • Marianne Rumohr stod bak den kjende ABC-læreboka frå 1939, som blei brukt i den norske skulen i fleire generasjonar. Denne boka, med dyreillustrasjonar av Carl von Hanno, har vore ei inspirasjonskjelde for bildekunstnaren Mari Kanstad Johnsen. Hennar veggmåleri "Alfabetisk reisefølge i fri rekkefølge" består av ein parade menneske og dyr i sterke fargar. Arbeidet kan seiast å parafrasere ideen om læring og er ein leiken kommentar til læringssituasjonen og kvardagslivet til høgskulestudentane.

Tittelen "Alfabetisk Reisefølge i Fri Rekkefølge" peker til at de fire delene inneholder elementer som representerer alle bokstavene i alfabetet, men dette er ikke nødvendigvis fremtredende. Kunstner vil først og fremst at bildet skal skape historier og frie tanker hos betrakteren. Humor og drømmer er viktige stikkord. Noen banale ABC-referanser er tatt i bruk, som Z for zeppelin, mens for eksempel klassikeren X for xylofon er erstattet av en figur sett bakfra med bukseseler som danner en x.
    Photo: Werner Zellien / Kunst i offentlige rom
  • Marianne Rumohr stod bak den kjende ABC-læreboka frå 1939, som blei brukt i den norske skulen i fleire generasjonar. Denne boka, med dyreillustrasjonar av Carl von Hanno, har vore ei inspirasjonskjelde for bildekunstnaren Mari Kanstad Johnsen. Hennar veggmåleri "Alfabetisk reisefølge i fri rekkefølge" består av ein parade menneske og dyr i sterke fargar. Arbeidet kan seiast å parafrasere ideen om læring og er ein leiken kommentar til læringssituasjonen og kvardagslivet til høgskulestudentane.

Tittelen "Alfabetisk Reisefølge i Fri Rekkefølge" peker til at de fire delene inneholder elementer som representerer alle bokstavene i alfabetet, men dette er ikke nødvendigvis fremtredende. Kunstner vil først og fremst at bildet skal skape historier og frie tanker hos betrakteren. Humor og drømmer er viktige stikkord. Noen banale ABC-referanser er tatt i bruk, som Z for zeppelin, mens for eksempel klassikeren X for xylofon er erstattet av en figur sett bakfra med bukseseler som danner en x.
    Photo: Werner Zellien / Kunst i offentlige rom

Alfabetisk Reisefølge i Fri Rekkefølge [Veggmaleri]

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Share to