• Skulpturell stol modulert i en masse laget av trestøv blandet med lim. Organisk formspråk, som om formen har vokst opp naturlig fra skogbunnen. Sitteplate, ryggplate og fem bein, alle deler med avrundede former og myke "utvekster". De negative rommene som oppstår i stolens silhuett blir en del av uttrykket.
    Photo: Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum (Opphavsrett)
  • Skulpturell stol modulert i en masse laget av trestøv blandet med lim. Organisk formspråk, som om formen har vokst opp naturlig fra skogbunnen. Sitteplate, ryggplate og fem bein, alle deler med avrundede former og myke "utvekster". De negative rommene som oppstår i stolens silhuett blir en del av uttrykket.
    Photo: Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum (Opphavsrett)
  • Skulpturell stol modulert i en masse laget av trestøv blandet med lim. Organisk formspråk, som om formen har vokst opp naturlig fra skogbunnen. Sitteplate, ryggplate og fem bein, alle deler med avrundede former og myke "utvekster". De negative rommene som oppstår i stolens silhuett blir en del av uttrykket.
    Photo: Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum (Opphavsrett)
  • Skulpturell stol modulert i en masse laget av trestøv blandet med lim. Organisk formspråk, som om formen har vokst opp naturlig fra skogbunnen. Sitteplate, ryggplate og fem bein, alle deler med avrundede former og myke "utvekster". De negative rommene som oppstår i stolens silhuett blir en del av uttrykket.
    Photo: Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum (Opphavsrett)
  • Skulpturell stol modulert i en masse laget av trestøv blandet med lim. Organisk formspråk, som om formen har vokst opp naturlig fra skogbunnen. Sitteplate, ryggplate og fem bein, alle deler med avrundede former og myke "utvekster". De negative rommene som oppstår i stolens silhuett blir en del av uttrykket.
    Photo: Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum (Opphavsrett)
  • Skulpturell stol modulert i en masse laget av trestøv blandet med lim. Organisk formspråk, som om formen har vokst opp naturlig fra skogbunnen. Sitteplate, ryggplate og fem bein, alle deler med avrundede former og myke "utvekster". De negative rommene som oppstår i stolens silhuett blir en del av uttrykket.
    Photo: Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum (Opphavsrett)

Wood Clay Chair No. 4 [Tremasseobjekt]

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Share to