• To brosjyrer der den ene brosjyren er påskrevet "Blaeksemplar" for hånd med blå penn på framsiden. Brosjyren er en folder på 6 sider med tekst. Inni brosjyren er det en arbeidstegning for EUR-stol plassert i en lomme. Logoen After Oil Furniture - Development Company er trykt på framsiden.
    Photo: Beer, Freia / Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum (Opphavsrett) * Depicted object has its own license
    Photo: Leirdal, Erlend / Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum (Opphavsrett) * Depicted object has its own license

After Oil Furniture - Development Company [Brosjyre]