• Skulpturell objekt i form av en rektangulær klosse med avrundede hjørner laget av europall. Bokstavene EUR med oval ring rundt er brent inn i den ene langsiden. Utskåret som til en bolle på oppsiden, med spor etter tappjern/treskjærerjern. Bollen er omtalt som et saltkar på plakaten NK2007-419-006.
    Photo: Beer, Freia / Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum (Opphavsrett) * Depicted object has its own license
    Photo: Leirdal, Erlend / Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum (Opphavsrett) * Depicted object has its own license

After Oil Furniture - Development Company [Saltkar]