• Waverley Electric Model 22. Bilen fremstår som helrestaurert. Det er en to-seter med elektrisk motor, effekten er 3 hk. Bilen har to akslinger med drift på bakre. Dekk foran og bak er originalt 3.00 X 30, de er grå med langsgående striper. Felgene er i fra T-Ford. Karosseriet har syntetisk lakk, fargen heter Standox brewster green og den er iblandet svart bengalakk. Toppstrøket har også Owatrol penetrerende olje i seg. Lærsetene er behandlet med mørk grønn vannbasert lærfarge og gloss lakk. Bilen har svarte lærskjermer. Understellet er i hovedsak behandlet med rød syntetisk lakk i fargen carriage red med tre gulaktige striper. Kalesjestativet mangler trekk.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Waverley Electric Model 22. Bilen fremstår som helrestaurert. Det er en to-seter med elektrisk motor, effekten er 3 hk. Bilen har to akslinger med drift på bakre. Dekk foran og bak er originalt 3.00 X 30, de er grå med langsgående striper. Felgene er i fra T-Ford. Karosseriet har syntetisk lakk, fargen heter Standox brewster green og den er iblandet svart bengalakk. Toppstrøket har også Owatrol penetrerende olje i seg. Lærsetene er behandlet med mørk grønn vannbasert lærfarge og gloss lakk. Bilen har svarte lærskjermer. Understellet er i hovedsak behandlet med rød syntetisk lakk i fargen carriage red med tre gulaktige striper. Kalesjestativet mangler trekk.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Waverley Electric Model 22. Bilen fremstår som helrestaurert. Det er en to-seter med elektrisk motor, effekten er 3 hk. Bilen har to akslinger med drift på bakre. Dekk foran og bak er originalt 3.00 X 30, de er grå med langsgående striper. Felgene er i fra T-Ford. Karosseriet har syntetisk lakk, fargen heter Standox brewster green og den er iblandet svart bengalakk. Toppstrøket har også Owatrol penetrerende olje i seg. Lærsetene er behandlet med mørk grønn vannbasert lærfarge og gloss lakk. Bilen har svarte lærskjermer. Understellet er i hovedsak behandlet med rød syntetisk lakk i fargen carriage red med tre gulaktige striper. Kalesjestativet mangler trekk.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Waverley Electric Model 22. Bilen fremstår som helrestaurert. Det er en to-seter med elektrisk motor, effekten er 3 hk. Bilen har to akslinger med drift på bakre. Dekk foran og bak er originalt 3.00 X 30, de er grå med langsgående striper. Felgene er i fra T-Ford. Karosseriet har syntetisk lakk, fargen heter Standox brewster green og den er iblandet svart bengalakk. Toppstrøket har også Owatrol penetrerende olje i seg. Lærsetene er behandlet med mørk grønn vannbasert lærfarge og gloss lakk. Bilen har svarte lærskjermer. Understellet er i hovedsak behandlet med rød syntetisk lakk i fargen carriage red med tre gulaktige striper. Kalesjestativet mangler trekk.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Waverley Electric Model 22. Bilen fremstår som helrestaurert. Det er en to-seter med elektrisk motor, effekten er 3 hk. Bilen har to akslinger med drift på bakre. Dekk foran og bak er originalt 3.00 X 30, de er grå med langsgående striper. Felgene er i fra T-Ford. Karosseriet har syntetisk lakk, fargen heter Standox brewster green og den er iblandet svart bengalakk. Toppstrøket har også Owatrol penetrerende olje i seg. Lærsetene er behandlet med mørk grønn vannbasert lærfarge og gloss lakk. Bilen har svarte lærskjermer. Understellet er i hovedsak behandlet med rød syntetisk lakk i fargen carriage red med tre gulaktige striper. Kalesjestativet mangler trekk.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Waverley Electric Model 22. Bilen fremstår som helrestaurert. Det er en to-seter med elektrisk motor, effekten er 3 hk. Bilen har to akslinger med drift på bakre. Dekk foran og bak er originalt 3.00 X 30, de er grå med langsgående striper. Felgene er i fra T-Ford. Karosseriet har syntetisk lakk, fargen heter Standox brewster green og den er iblandet svart bengalakk. Toppstrøket har også Owatrol penetrerende olje i seg. Lærsetene er behandlet med mørk grønn vannbasert lærfarge og gloss lakk. Bilen har svarte lærskjermer. Understellet er i hovedsak behandlet med rød syntetisk lakk i fargen carriage red med tre gulaktige striper. Kalesjestativet mangler trekk.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Waverley Electric Model 22. Bilen fremstår som helrestaurert. Det er en to-seter med elektrisk motor, effekten er 3 hk. Bilen har to akslinger med drift på bakre. Dekk foran og bak er originalt 3.00 X 30, de er grå med langsgående striper. Felgene er i fra T-Ford. Karosseriet har syntetisk lakk, fargen heter Standox brewster green og den er iblandet svart bengalakk. Toppstrøket har også Owatrol penetrerende olje i seg. Lærsetene er behandlet med mørk grønn vannbasert lærfarge og gloss lakk. Bilen har svarte lærskjermer. Understellet er i hovedsak behandlet med rød syntetisk lakk i fargen carriage red med tre gulaktige striper. Kalesjestativet mangler trekk.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Waverley Electric Model 22. Bilen fremstår som helrestaurert. Det er en to-seter med elektrisk motor, effekten er 3 hk. Bilen har to akslinger med drift på bakre. Dekk foran og bak er originalt 3.00 X 30, de er grå med langsgående striper. Felgene er i fra T-Ford. Karosseriet har syntetisk lakk, fargen heter Standox brewster green og den er iblandet svart bengalakk. Toppstrøket har også Owatrol penetrerende olje i seg. Lærsetene er behandlet med mørk grønn vannbasert lærfarge og gloss lakk. Bilen har svarte lærskjermer. Understellet er i hovedsak behandlet med rød syntetisk lakk i fargen carriage red med tre gulaktige striper. Kalesjestativet mangler trekk.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Waverley Electric Model 22. Bilen fremstår som helrestaurert. Det er en to-seter med elektrisk motor, effekten er 3 hk. Bilen har to akslinger med drift på bakre. Dekk foran og bak er originalt 3.00 X 30, de er grå med langsgående striper. Felgene er i fra T-Ford. Karosseriet har syntetisk lakk, fargen heter Standox brewster green og den er iblandet svart bengalakk. Toppstrøket har også Owatrol penetrerende olje i seg. Lærsetene er behandlet med mørk grønn vannbasert lærfarge og gloss lakk. Bilen har svarte lærskjermer. Understellet er i hovedsak behandlet med rød syntetisk lakk i fargen carriage red med tre gulaktige striper. Kalesjestativet mangler trekk.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Waverley Electric Model 22. Bilen fremstår som helrestaurert. Det er en to-seter med elektrisk motor, effekten er 3 hk. Bilen har to akslinger med drift på bakre. Dekk foran og bak er originalt 3.00 X 30, de er grå med langsgående striper. Felgene er i fra T-Ford. Karosseriet har syntetisk lakk, fargen heter Standox brewster green og den er iblandet svart bengalakk. Toppstrøket har også Owatrol penetrerende olje i seg. Lærsetene er behandlet med mørk grønn vannbasert lærfarge og gloss lakk. Bilen har svarte lærskjermer. Understellet er i hovedsak behandlet med rød syntetisk lakk i fargen carriage red med tre gulaktige striper. Kalesjestativet mangler trekk.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Waverley Electric Model 22. Bilen fremstår som helrestaurert. Det er en to-seter med elektrisk motor, effekten er 3 hk. Bilen har to akslinger med drift på bakre. Dekk foran og bak er originalt 3.00 X 30, de er grå med langsgående striper. Felgene er i fra T-Ford. Karosseriet har syntetisk lakk, fargen heter Standox brewster green og den er iblandet svart bengalakk. Toppstrøket har også Owatrol penetrerende olje i seg. Lærsetene er behandlet med mørk grønn vannbasert lærfarge og gloss lakk. Bilen har svarte lærskjermer. Understellet er i hovedsak behandlet med rød syntetisk lakk i fargen carriage red med tre gulaktige striper. Kalesjestativet mangler trekk.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Waverley Electric Model 22. Bilen fremstår som helrestaurert. Det er en to-seter med elektrisk motor, effekten er 3 hk. Bilen har to akslinger med drift på bakre. Dekk foran og bak er originalt 3.00 X 30, de er grå med langsgående striper. Felgene er i fra T-Ford. Karosseriet har syntetisk lakk, fargen heter Standox brewster green og den er iblandet svart bengalakk. Toppstrøket har også Owatrol penetrerende olje i seg. Lærsetene er behandlet med mørk grønn vannbasert lærfarge og gloss lakk. Bilen har svarte lærskjermer. Understellet er i hovedsak behandlet med rød syntetisk lakk i fargen carriage red med tre gulaktige striper. Kalesjestativet mangler trekk.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Waverley Electric Model 22. Bilen fremstår som helrestaurert. Det er en to-seter med elektrisk motor, effekten er 3 hk. Bilen har to akslinger med drift på bakre. Dekk foran og bak er originalt 3.00 X 30, de er grå med langsgående striper. Felgene er i fra T-Ford. Karosseriet har syntetisk lakk, fargen heter Standox brewster green og den er iblandet svart bengalakk. Toppstrøket har også Owatrol penetrerende olje i seg. Lærsetene er behandlet med mørk grønn vannbasert lærfarge og gloss lakk. Bilen har svarte lærskjermer. Understellet er i hovedsak behandlet med rød syntetisk lakk i fargen carriage red med tre gulaktige striper. Kalesjestativet mangler trekk.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Waverley Electric Model 22. Bilen fremstår som helrestaurert. Det er en to-seter med elektrisk motor, effekten er 3 hk. Bilen har to akslinger med drift på bakre. Dekk foran og bak er originalt 3.00 X 30, de er grå med langsgående striper. Felgene er i fra T-Ford. Karosseriet har syntetisk lakk, fargen heter Standox brewster green og den er iblandet svart bengalakk. Toppstrøket har også Owatrol penetrerende olje i seg. Lærsetene er behandlet med mørk grønn vannbasert lærfarge og gloss lakk. Bilen har svarte lærskjermer. Understellet er i hovedsak behandlet med rød syntetisk lakk i fargen carriage red med tre gulaktige striper. Kalesjestativet mangler trekk.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • Waverley Electric Model 22. Bilen fremstår som helrestaurert. Det er en to-seter med elektrisk motor, effekten er 3 hk. Bilen har to akslinger med drift på bakre. Dekk foran og bak er originalt 3.00 X 30, de er grå med langsgående striper. Felgene er i fra T-Ford. Karosseriet har syntetisk lakk, fargen heter Standox brewster green og den er iblandet svart bengalakk. Toppstrøket har også Owatrol penetrerende olje i seg. Lærsetene er behandlet med mørk grønn vannbasert lærfarge og gloss lakk. Bilen har svarte lærskjermer. Understellet er i hovedsak behandlet med rød syntetisk lakk i fargen carriage red med tre gulaktige striper. Kalesjestativet mangler trekk.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum

Personbil

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Share to